Digitale pas

groei_app
Een digitale pas in een app. Ledenorganisaties en retailers kunnen gebruik maken van ons platform en krijgen hiermee de beschikking over een geheel eigen app.

Een app biedt u de mogelijkheid om continu in contact te staan met uw klanten of leden!

De leden- of klantenpas is het vertrekpunt van de applicatie. Daarnaast kunnen er diverse andere modules aan de app worden toegevoegd:

Pas
De digitale versie van de ledenpas met naam, lidmaatschapsnummer en evt. barcode. Er kunnen ook meerdere velden worden getoond.

 

Nieuws
Via een nieuwsmodule kan de gebruiker de laatste nieuwsberichten vanuit de organisatie raadplegen. De nieuwsberichten kunnen worden gekoppeld aan een bestaand systeem zodat de berichten niet op verschillende plekken hoeven te worden ingevoerd.

 

Agenda
Via een agendamodule wordt de gebruiker op de hoogte gehouden van de activiteiten en evenementen vanuit de organisatie. De items kunnen worden gekoppeld aan een bestaand systeem zodat deze niet verschillende plekke hoeven te worden ingevoerd.

 

Voordeel
Via de app kan de gebruiker een lijst met voordeel/aanbiedingen inzien in de vorm van coupons. Via een actieknop of swipe kan de gebruiker de actie verzilveren. De statistieken van het gebruik worden op de achtergrond bijgehouden.

 

Mijn omgeving
In de ‘Mijn omgeving’ kan de gebruiker zijn of haar lidmaatschapsgegevens bekijken. Indien er binnen de organisatie een spaarsysteem wordt gebruikt, wordt hier ook het spaarsaldo getoond.
Poll
Via de pollmodule is het mogelijk om de mening van de gebruikers te raadplegen. Indien er een nieuwe poll klaarstaat kan dit kenbaar worden gemaakt via een pushbericht.

 

Gepersonaliseerde aanbiedingen
Naast het gewone voordeel is het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen aan de gebruiker.

 

Locatiezoeker
Via een kaart worden alle locaties in de app getoond met de mogelijkheid om een routebeschrijving te maken via een externe applicatie.

 

Social media
De app verwijst naar de verschillende social media kanalen van de organisatie.

 

Contact
Via een infopagina kan de gebruiker contact opnemen met de organisatie via telefoon of e-mail.

 

Pushnotificaties
Vanuit de backend is het mogelijk een pushnotificaties te sturen wanneer er een nieuwsbericht, activiteit of aanbieding is geplaatst. Dit pushbericht kan gesegmenteerd worden verzonden.

 

Bekijk hier een korte demo video over de digitale pas

 

Custom-made functionaliteiten

Het is ook mogelijk om custom-made modules te bouwen en aan de app toe te voegen.

Digitale ledenpas LTO Noord

Homescreen digitale ledenpas LTO Noord

Digitale pas KvK Ondernemersplaza

Homscreen digitale pas KvK Ondernemersplaza

Digitale pas NFN

Homescreen digitale pas NFN

Altijd up-to-date

Mocht iemand zijn lidmaatschap hebben opgezegd, dan is de pas ook direct niet meer beschikbaar in de app. Ledenbestanden worden namelijk geautomatiseerd geïmporteerd zodat de gegevens in de app altijd up-to-date zijn.

Daarnaast is het mogelijk om bestaande feeds te gebruiken voor de datavoorziening naar de app voor bijvoorbeeld het nieuws of agenda. Hierdoor is het niet nodig om bepaalde data op meerdere plekken (bijv. in het cms van een website) in te voeren.

Offline beschikbaarheid

De pas in de app is offline beschikbaar. Dit betekent dat de pas altijd beschikbaar is, ook al is de telefoon niet verbonden met het internet.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Het inzetten van een digitale ledenpas draagt bij aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Er is minder papier en plastic nodig om klanten of leden van een pas te voorzien. Hiermee wordt het milieu aanzienlijk minder belast. Daarnaast levert het een aanzienlijke kostenbesparing op lange termijn op.

Heeft u na het bekijken van de video nog vragen of wilt u een afspraak met ons maken? Neem dan snel contact met ons op.